10 Mayıs 2015 Pazar

HAK EVRENSEL HATAY SOFRASI



HAK EVRENSEL HATAY SOFRASI

Bimutakikişef'in nazik daveti ile " Anneler Günü" kutlaması için Hak Evrensel Hatay Sofrası'nın
konuğu idik.
Mekandan ve sundukları lezzetlerden elbette bahsedeceğiz fakat ÖNCE İNSAN!




Başarılı olmak herkesin arzu ettiği bir şeydir elbette. Size bir detay; hiç bir kalıcı başarı
şans eseri olmaz, yaptığınız mesleği sevmek, çalışkanlık, güleryüz vb. birçok özelliği
bünyenizde bulundurmayı gerektirir. Gerektirdiği özellikleri merak edenler için
Özlem Mekik 'i tanıma şansı dilerim herkese.

Hak Evrensel'in çok değerli ve bir o kadar mütevazi işletmecisi, şefleri ve çalışanları da
bu kategoriye dahildir.Yorulmadan, bıkmadan ve daima güler yüzle kusursuz hizmet örnekleri.
''Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı'' dizelerinin yazarı Cemal Süreyya'yı anmadan
geçmek olmaz.

VE MEKAN
Florya'da denize sıfır, çok zevkle dekore edilmiş, 1200 kişi kapasiteli,ulaşımı kolay, 
güler yüzlü hizmet alabileceğiniz,bir defa gidince de müdavim olmanızın kaçınılmaz
olacağı bir mekan Hak Evrensel Hatay Sofrası.

Çok beğenilen sofralar için kullanılır, '' Sadece kuş sütü eksikti'' tabiri....
Bense size Hak Evrenselin sunduğu kahvaltı için ''Galiba kuş sütü de vardı fakat
o kadar çeşidin içinde biz yerini bulamadık'' diyeceğim.

 Birde naçizane bir uyarı tamamı bir kenara sadece beğendiklerimi tadacağım demeye kalkışmayın.
Zira buna ne vaktiniz yeter,nede mideniz dayanır.

Bu kusursuz hizmetin bedeli ise;
 Hafta İçi (32 TL)
30 Çeşit Yöresel Serpme Kahvaltı
Hafta Sonu (39 TL)

130 Çeşit Yöresel Açık Büfe Kahvaltı
























Ve kendi özel üretimleri lokum,kuru yemişbaharat ve organik ürünleri temin edebileceğiniz
bir bölüm.






Bende bu lezzet deneyimini ve şöleni yaşamak istiyorum diyenlere iletişim bilgileri;

Şenlikköy Mah. Yeşilköy Halkalı Cad.
Aqua AVM Yanı, Florya
Bakırköy, İstanbul
+90 212 663 0700


Ve son olarak biri daima nazik ve güleryüzlü
bir diğeri ömrümün sebebi bu iki hanımefendiye
minnetle!
































10 yorum:

  1. Çok güzel bir yermiş. Daha önce gitme şansım olmadı ama resimlerden takip ettiğim kadar ile her şey çok güzel görünüyor.Teşekkürler bilgiler için.

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası 5 yıldızlı otellerde bile böyle menü görmedim.En kısa zamanda gitmeliyim...Teşekkürler tanıttığınız için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için ben teşekkür ederim.:)

      Sil
  3. Yine Arif Bey farkıyla harika bir anlatım...
    Özlem zaten bir ömre bedel samimiyeti ve dostluğu anlatılmaz yaşanır keza Sevgili Biricik eşinizde asil ,zarif ve kibar her zamanki gibi ...
    Bugün sizlerle olmayı çok istedim ama malesef ki hastamızın oluşu nedeniyle sizlerle olamadım kısmet diyelim .
    Bu güzel mekâna sadece akşam yemeğinde değil brunch içinde uğramakda fayda var diye düşünüyorum.
    Not:Ben gittiğim zaman sizin yerinize kuş sütünün yerini öğrenir ve bildiririm. :)
    Kaleminize ,yüreğinize sağlık Arif Bey selam ve saygılarımla. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel hanım, çok naziksiniz.Gözler aşina olduklarını arıyor öncelikle.Geçmiş olsun.:)

      Sil
  4. Harika anlatım harika fotoğraflar gelemediğime şimdi pişman oldum:) sevgiler

    YanıtlaSil