16 Mayıs 2017 Salı

SİNCAP BANA DEDİ Kİ



Bahçemizin güzel kızlarından Sincap.  İkinci defa anne oldu.
Geçen yıl ilk defa anne olduğunda bebeğini elele vererek ne kadar
çaba sarf etmiş   olsak ta yaşatamamıştık. Hüzün verici olduğu kadar
başka bir boyutu ile de gurur verici bir hikaye.

Eşim bahçede fotoğraf çekerken aniden Sincap ağızında taşıdığı
bebeğini önüne bırakmış. Muhtemelen bir yardım isteme çığlığı.
''Bebeğimin bir şeyi var ve ben tek başıma başa çıkamıyorum.''
Bebeği ve Sincabı dairenin girişine alıp elimizden geleni yapmış
olmamıza rağmen bebeği yaşatamadık. Uzun zaman hep birlikte
 üzüntüsünü yaşadık ve bu zaman zarfında Sincap belki bebeği
bulurum diye son baktığımız yere geldi gitti.
Gurur verici tarafı nedir diye soracak olursanız. İki şey birbirini
hiç konuşmadan tanır. Bir tanesi iyilik. Sincabın bizi seçmiş
olması bu vesile ile beni gururlandırdı.
Kızımızın bu yıl dört bebeği oldu. Birini yine erken kaybettik.
Diğer üçüne öyle olağanüstü annelik yapıyor ki her baktığımda
gözlerim yaşla doluyor.
İkisi aralarında oynarken biribirilerinin gözlerine zarar vermişler.
Tedavileri devam ediyor.
Kedi ve diğer sokak hayvanlarına bakanlar iyi bilirler.
Bu işin bir de düşmanca davranan bir insan boyutu var.
Bu vesile ile dünya güzeli anne Sincabın sizlere iletmek
üzere bana söylediği şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.

1) Doğal koşullardan kaynaklanan türlü zorluk ve saldırılarla
ben başa çıkarım.
Sizler iyilik nasıl yapılır bilmiyor olabilirsiniz. Hazindir. (Sizin
adınıza yaşadığınız koşullardan kaynaklanan bu sorununuz için
üzülürüm. Sevgi ve şefkat görmemişsiniz demektir bu.)
Fakat en azından kötülük yapmayın.
2) Ellerinize kullanma şeklinize dikkat edin. Tersi ile yaptığınız
eylemlerle ancak zarar verirsiniz.
 İçi ile ise, çamuru okşasanız vazo olur.
 Sevgilinizin elini tutar, çocuğunuzun saçını okşarsınız.
Sevgi de, şefkatte avuçlarınızın içindedir.
Verdiğiniz zaman sadece iyileştirmez, sizde iyileşirsiniz.
3) Düşünün. Yaradan yüce kudret. Sizi olduğu kadar bizi de
muhakkak bir amaç için halk etmiş ve buraya göndermiştir.
Sessiz tanıklarıyız yaşamın ve ille bizden de sorulacaksınız.
4) Küpün içinde ne varsa dışına o sızar.
Siz de kendinizde ne varsa onu verirsiniz. Yüreğinde sevgi olan
sevgiyi, şefkat olan şefkati verir.
5) Aynı büyük varın parçalarıyız.
6) Çok incinmiş ve yaralı olabilirsiniz. Bunun hesabını yara
aldığınız yerde görün.
 Acısını benden ve savunmasız bebeklerimden çıkarmayın.
bu sizi iyileştirmez. Yaranızı büyütür.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder